Després del salt, els actes previstos per aquestes festes nadalenques.
Dijous, 24 de desembre a les 18h
Es farà cagar el tió a la Plaça Major. Cal apuntar-se a l’Ajuntament.
Diumenge, 27 de desembre a les 18.30h
Teatre al Centre Cívic amb “La Fada de la Neu”, espectacle de contes narrat per Rat Cebrian i música de Domingo Garcia. Preu: 3€ que aniran íntegrament a La Marató.
Dimarts, 29 de desembre a les 16.30h
El Patge Reial recollirà les cartes dels infants a la Plaça Major. Cal apuntar-se a l’Ajuntament.
Dijous, 31 de desembre
A les 11h, visita guiada “Prades, la Vila Vermella”. Cal apuntar-se a l’Oficina de Turisme. Preu: 4€. Nens gratuït.
A mitjanit, focs artificals a càrrec dels Diables de la Selva del Camp. Enguany sense cotilló ni raïm. Cal evitar aglomeracions i respectar la distància.
Dissabte, 2 de gener
A les 11h, visita guiada “Toc de campanes”. Cal apuntar-se a l’Oficina de Turisme. Preu: 2€. Nens gratuït.
A les 19.30h, concert de Tarraco Surfers, al Centre Cívic. Preu: 5€. Venda d’entrades anticipades a l’Ajuntament o l’Oficina de Turisme.
Diumenge, 3 de gener
A les 12h, visita guiada “Prades, la Vila Vermella”. Cal apuntar-se a l’Oficina de Turisme. Preu: 4€. Nens gratuït.
Dimarts, 5 de gener
Cavalcada de Reis. Els nens han d’apuntar-se a l’Oficina de Turisme o a l’Ajuntament, i els Reis passaran per sota de casa de cada nen.
Font: Ajuntament de Prades