3r Concurs d’Instagram “Estiu a Prades”

Aquesta passada mitjanit l’Ajuntament ha donat el tret de sortida al 3r Concurs d’Instagram “Estiu a Prades”. S’hi pot participar fins al 25 d’agost amb el hashtag #estiuprades Les bases després del salt.

1. Les fotografies hauran d’estar fetes a Prades o al seu terme municipal i hauran d’incloure un element diferenciador i identificable de l’indret.
2. Pot participar-hi qualsevol persona, major de 13 anys, que faci una fotografia a través d’Instagram i que la pugi a la xarxa seguint aquestes bases.
3. Les fotografies han de ser originals i fetes amb un dispositiu mòbil.
4. El període de participació serà el mes d’agost del 1 al 25. El tret de sortida del termini vàlid per començar a participar és donarà mitjançant la publicació d’una imatge publicada al perfil @ajprades amb l’etiqueta #estiuprades i igualment tancarà el concurs el mateix perfil amb un fotografia final.
5. Cal posar títol a la fotografia.
6. La fotografia ha d’anar degudament etiquetada amb l’etiqueta #estiuprades, sens perjudici d’altres etiquetes que l’autor hi vulgui incloure.
7. Preferiblement s’haurà d’ubicar geogràficament la fotografia, tot i que no complir aquest requisit no suposarà l’exclusió del concurs.
8. El fet d’etiquetar la foto amb l’etiqueta #estiuprades implica el reconeixement, per part de l’autor/a, que la foto etiquetada està feta a Prades o el seu terme municipal.
9. No hi ha limitació a la quantitat de fotografies per participant ni es tindran en compte les valoracions d’altres usuaris sobre les fotografies que hi participin.
10. Per tal de poder entrar a concurs és necessari que el perfil de l’usuari sigui públic.
11. Les fotografies no poden contenir ni fer referència a marques de tercers. No poden contenir material obscè, sexualment explícit, violent, ofensiu, incendiari o difamatori. A més les imatges participants han de tenir les autoritzacions necessàries de les persones que hi puguin aparèixer.
12. L’organització podrà rebutjar les fotografies i els missatges que incompleixin les característiques anteriors, que malmetin la imatge de Prades, així com aquelles discriminatòries per qualsevol condició o circumstància personal o social.
13. S’estableixen tres categories:
– Categoria Cultura: imatges de patrimoni arquitectònic, artístic i/o cultural
– Categoria Natura: imatges del patrimoni natural de Prades
– Categoria Festes: imatges de les festes, esdeveniments i/o activitats de culturals, festives i esportives que es duguin a terme al mes d’agost.
Cada categoria tindrà un guanyador. El concurs pot quedar desert si així ho decideix el jurat.
14. Els guanyadors seran contactats a través d’un missatge a la seva fotografia. Els noms dels guanyadors també es faran públics al compte de Facebook de l’Ajuntament de Prades i/o a la pàgina web. Els guanyadors hauran de posar-se en contacte amb l’organització al correu info@prades.cat enviant la fotografia guanyadora amb la major resolució possible.
15. El jurat estarà format per persones relacionades amb la cultura i un membre de l’Ajuntament.
16. L’acte d’entrega de premis tindrà lloc el dia 12 de setembre en un acte conjunt amb la resta de premis que convoca aquest Ajuntament. En el cas que el guanyador no contacti amb l’organització abans del dia 6 de setembre suposarà la renúncia al premi, que passarà a la següent fotografia amb més vots l’autor de la qual pugui assistir-hi.
17. Els premis consistiran en un trofeu i un obsequi pel guanyador de cada categoria.
18. Les imatges publicades a Instagram amb l’etiqueta #estiuprades podran ser publicades al web de l’Ajuntament de Prades i/o al compte de Facebook. Una selecció de les millors seran exposades al Centre Cívic del 7 al 13 de setembre.
19. Els drets de les imatges que participin al concurs seran sempre propietat de l’autor i amb Instagram com a co-propietari (tal com marquen les normes d’Instagram). Tot i això els participants cedeixen a l’Ajuntament els drets per utilitzar-les sempre mencionant el nom de l’autor.
20. La publicació d’imatges a Instagram amb l’etiqueta #estiuprades significa l’acceptació d’aquestes bases.
21. L’organització no es fa responsable de cap problema o error tècnic d’un sistema en línia informàtic, servidor o proveïdor, equip informàtic o error de software de qualsevol correu electrònic que pugui produir-se.
22.Qualsevol qüestió que sorgeixi, no prevista en aquestes bases, serà resolta per l’organització i obligadament acceptada per les persones que hi participin.

Font: Ajuntament de Prades

Anuncis
Categories: Notícies | Deixa un comentari

Navegació d'entrades

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

Create a website or blog at WordPress.com

%d bloggers like this: