I RAID PRADES AVENTURA EXTREM – Crònica d’un esdeveniment esportiu (2a part)

Seguim amb la crònica del segon dia del I Raid Prades Aventura Extrem.

Dia 2: Dissabte, Etapa Powerade

Inici d’etapa al Càmping Serra de Prades, a Vilanova de Prades. El dia comença amb un esmorzar a base de xocolata amb a de xurros tot just despuntar l’albada. A les 8.30 es donava la sortida als raiders, en intervals de cinc minuts, per ordre invers al d’arribada del dia anterior, segons la següent taula:

Dorsal

Extremo Duro

El Sergio esmorzant a Vilanova

La sortida al Càmping de Vilanova de Prades

Les proves a la zona de la població de Vilanova de Prades consistien en una tirolina al Càmping i una prova puntable de tir amb arc a la Cova de les Escaletes. Acte seguit, els raiders pujaven a Prades corrent per fer el primer canvi: la BTT Amb la bicicleta de muntanya havien de passar per l’Abellera (l’Ermita de St Roc) i continuar direcció al Coll de Capafonts. A continuació havien d’aconseguir dues fites al Pont del Goi i al Grauet, fins arribar a l’esplanada dels Avencs on feien el segon canvi (de membre de l’equip i de material).

L’assitència dels Capafonts Fanàtics

Raiders del Tax Team arribant a l’assistència de l’esplanada dels Avencs

Als Avencs, un dels raiders havia de baixar-hi fent rappel mentre els altres baixaven pel camí. Un cop a baix, havien de fer espeleo a la Cova Major on havien d’aconseguir una fita. Acte seguit s’havien de dirigir a l’escletxa que divideix els Avencs en dos per recollir l’última fita. Ja fora dels Avecs havien de seguir en cursa a peu fins als Gorgs, on tocava fer barranquisme.

Arribats al Pantà de Siurana es feia el tercer i últim canvi de la jornada: ara tocava remar amb canoa. Un cop feta la prova els raiders agafaven la BTT de nou i s’havien de dirigir cap a Siurana, passant pel Grau de la Portella. La classificació al finalitzar la jornada va ser la següent:

Dorsal

Vica Extrem

Meta d’arribada a Siurana

Membres de l’equip Trial Camp

I aquí teniu la fitxa amb les fites, punts de control i indicacions d’aquesta segona etapa: